lørdag 29. mars 2014

Fra mitt liv - fortalt av Sota, ført i pennen av matmor.

Nå er det en stund siden sist.. De to kattungene er blitt voksne, to og et halvt år. Tiden flyr fort, ja :-)
Jeg har hatt katter i flere tiår, og synes de er fascinerende dyr med store personligheter. Derfor har jeg lenge hatt lyst til å fortelle historien om Sota, som var en av mine første.

Har du noen gang lurt på hva som foregår i hodet på katten din? Hva tenker den om oss mennesker, andre dyr og ting rundt seg?

http://ninashop.no/boker-diverse-emner/487-fra-mitt-liv.html
Sota er fortellerstemmen i denne historien, der vi ser verden gjennom hennes øyne. Hun tar oss med på en reise gjennom livet sitt der hun deler sitt syn og sine opplevelser med oss. Det er en fornøyelig historie, preget av hennes personlighet. Vi ser hvordan hun utvikler seg fra en vilter liten kattunge til en voksen, klok katt.

Det er flere år siden jeg begynte på denne fortellingen og det har vært morsomt å skrive den. Jeg hadde flott kontakt med henne, og fikk en del uventede opplevelser underveis.
Boka er på 28 sider, inkl. omslagsbilde og illustrasjoner. Den koster kr 50,- . Har du lyst til å lese den, send meg en mail eller bruk bloggen her.
Den er en pdf-fil, og går greit å lese på dataskjerm og nettbrett, men vanskelig på telefon. Senere kommer den nok som e-bok, som kan leses også på mobilen.

Håper at du kan tenke deg å lese denne. Tilbakemeldinger, både ris og ros, mottas med takk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar